Для тех, кто умеет читать

14.06.01 14:08 | Goblin | 7 комментариев »

Разное

Мистер Мулиньё делится результатами производства Black & White:
I wanted the game to be more flexible, more open, and more attractive than anything I'd ever played. I was determined that the player could do almost anything he or she wanted. Instead of leading players deeper into a world of levels and testing them with tougher and tougher monsters, I wanted players to be engaged by the story but to take it at their own pace and decide which bits to tackle and when to tackle them.
Читать

Подписывайся на наш канал в Telegram

Комментарии
Goblin рекомендует заказать лендинг в megagroup.ru


cтраницы: 1 все комментарии

Goblin
отправлено 14.06.01 15:44 # 2


не проперло.


Goblin
отправлено 14.06.01 21:17 # 5


>По мне, так Dungeon Keeper стократ лучше

По мне - аналогично.



cтраницы: 1 все комментарии



Goblin EnterTorMent © | заслать письмо | цурюк