Для тех, кто умеет читать

14.06.01 14:08 | Goblin | 7 комментариев »

Разное

Мистер Мулиньё делится результатами производства Black & White:
I wanted the game to be more flexible, more open, and more attractive than anything I'd ever played. I was determined that the player could do almost anything he or she wanted. Instead of leading players deeper into a world of levels and testing them with tougher and tougher monsters, I wanted players to be engaged by the story but to take it at their own pace and decide which bits to tackle and when to tackle them.
Читать

Вступай в нашу группу ВКонтакте

Комментарии
Goblin рекомендует заказать лендинг в megagroup.ru


cтраницы: 1 все комментарии

Goblin
отправлено 14.06.01 15:44 # 2


не проперло.


Goblin
отправлено 14.06.01 21:17 # 5


>По мне, так Dungeon Keeper стократ лучше

По мне - аналогично.



cтраницы: 1 все комментарии



Goblin EnterTorMent © | заслать письмо | цурюк